2013年9月3日 星期二

晚餐@misocool




家附近的商場每逄假日時節
各類餐廳酒樓外也大排長龍
一片繁榮的景象
原本想吃中菜, 只見人龍之多實屬意料之內.....
真沒有耐性要等這麼久啊
這間不用等位的, 況且之前也試過一次
食物款式有拉麵, 壽司, 日式咖哩飯....等
今次試這個紅酒牛肋條飯
味道不錯但牛肋條略為韌了點
下次應不會再點這個了!




















14 則留言:

  1. 豐富一餐唔駛煮就最好! 我巳加入備檔存入 tumblr.com 裏, 但未 check ; 等傳入後話妳知點.

    回覆刪除
    回覆
    1. 話妳知: 我覺得 tumblr 極差呀!

      刪除
    2. 我用咗 dimcook 暫存 blog, 但我巳做咗備份唔先得唔得呢? 日後告知情況.

      刪除
    3. 虎兄話最緊要係備份保存得好, 你攞左落黎未?

      刪除
    4. 我搬去隨意窩, 已經咁多日, 仲未有通知!

      刪除
    5. Daisy, 我都係dimcook申請左暫存空間, 仲見到你個icon! ^^

      刪除
  2. 呢間我食過一次水準幾好食物也不錯,我在沙田吃的.

    Songbird點解我成日搵唔番你們呀,找你們好困難,幸好你有在我家留言要不是都看不到你

    回覆刪除
    回覆
    1. 對! 這間食店有很多分店, 在我家附近的商場也開設了一間, 通常到了沒有選擇之下我們便會光顧的!
      小女人, 你進入網誌後, 在左方會看到一欄[閱讀清單], 打開後就可新增你想要關注網友的網址便可, 慢慢來呀, 我們和你一起的!

      刪除
    2. 多謝你呀朋友,我已慢慢學習,老人家學得特別慢,哈哈哈.謝謝你的細心講解

      刪除
    3. 我連閱讀清單都無喎,我覺得我個版面好有問題但又整來整去都搞唔到好似你咁樣,入到去乜都見唔到.哈哈,等我有時間再轉下先,謝謝

      刪除
    4. 有咖, 可能唔慣睇個版面....我都唔識, 都去學緊咋, 你有冇個叫做google+功能? 如有你按一下, 搜尋[豆丁主義], 加佢為關注朋友, 就睇到好多關於點用blogger, 佢知我地好多yahoo blog友搬左黎唔識用, 好詳細教我地, 圖文並茂, 好有心機, 你得閒去睇下! 唔好灰心呀!

      刪除