2013年12月20日 星期五

脆脆燒腩仔


很久沒有做這個燒腩仔
要翻查舊網誌
差點忘記了工序
哈哈! ::oo2081


冬天便會自家作這個
不像夏天汗流浹背
慢慢做每一個步驟
很爽啊! 


自去年在網上請教過周師傅
覺得這方法做燒腩仔很方便
只須3-4小時便可以了
再一次感謝周師傅的悉心教授



7 則留言:

  1. 妳啲手勢一樣咁好! 我都好耐無整, 直情唔記得做法添呀! 哈哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳! 但件腩肉不夠均勻, 下次希望可以好些! 很搞笑啊...我忘記了做法.....還以為有食譜儲存在自家電腦內, 找了很久啊! Daisy妳幾時再整呀? ::__1575

      刪除
    2. 我近排介緊口, 只可食菜蔬, 魚, 雞胸肉...... 之類, 唔食得肥既嘢! 遲啲至可以整, 我同妳一樣忘記了做法; 揾吓自已有冇寫低做法先!!

      刪除
    3. 只是暫時性吧? 戒完便可再吃了! ::__haha

      刪除
  2. 燒腩仔好正啊!我好耐冇整喇,好怕洗爐,買燒肉又太方便呢!^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實買現成真係幾方便, 唔駛洗餐慒 (焗爐), 哈哈.....不過想睇下自己仲識唔識整, 得閒就玩下咁! ::__relax

      刪除