2013年9月17日 星期二

首次製作 - 酥皮奶黃月

看看月曆, 時光真不留人
不經不覺又接近農曆八月十五
到了我們中國人的節日 - 中秋節
兒時過中秋熱鬧極了, 當然不少得玩燈籠
有皺紙做的, 有楊桃形狀的, 也有白兔...
哥哥已懂得利用廢物, 如月餅罐, 加裝幾個圓碌, 一條繩便成一架車, 拖着還可行走呢!
吃完柚子, 取皮製作了...加幾條鐵線穿起, 再用一根竹筷子便可玩一個晚上  :)

這幾晚已看到一輪明月掛天上了
到了中秋夜也會顯得格外明媚, 照遍大地
在此祝各位中秋節快樂! :)
感染了各網友自家作月餅的一股推動力
忍不住第一次作的奶黃月
要感謝網友虎兄的食譜及詳細講解 :-bd
成品味道不覺甜和油膩, 不錯啊! 




酥皮和餡料預先一晚做好放雪櫃


今早起來將材料分好一份份, 印模做形, 童心未泯, 這個步驟挺好玩啊! :D


出爐了, 急不及待取出放涼..見月餅面有裂痕, 是否面火過熱所致呢? :-?
要留意改善面部裂開的問題!!



16 則留言:

  1. 咁快手完工啦,厲害呀,唔太甜又不太油這不就是自家出品好處了,吃多兩個還可以,外面的真係頂唔順咁油咁甜.還有不知名東西送埋比你,我們自己整完全知有乜材料,Songbird為你鼓掌.
    你的小朋友教得真好,咁快學懂環保,讚呀

    回覆刪除
  2. 小女人, 作這個真好玩啊! 哈哈...謝謝你呀! :)
    是我年少時, 哥哥廢物利用, 自家作燈籠玩了, 我的美勞科很不濟, 不懂這些手工勞作..

    回覆刪除
    回覆
    1. Songbird咁我下年真係要陪你們一齊玩先得,因為我無興趣做,但咁多人玩....要試試.我同你一樣好差,我無乜天份,幸好有你陪下我喎,嘻嘻

      刪除
    2. 大家一齊整可以互相討論下, 好熱鬧咖!

      刪除
    3. 對對對,我也要加入玩埋一份先得

      刪除
  3. 都整得好靚吖~~ 我就整唔到! 我個女都係香港買咗個 "兔仔燈籠" 玩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀! 作這個真的好玩極了, 你還可與囡囡一起作呢! 對呀, 小孩當然喜歡玩燈籠, 中秋節是大人同小孩一個開心的節日! :)
      是否因為沒有印模所以做不到?

      刪除
    2. 係無 "月餅模" 所以整唔到月餅! 見到妳哋咁熱鬧, 我都感覺到好開心架!

      刪除
    3. 出年一齊整, 有一年時間應該搵到既!^^

      刪除
  4. Sondbird祝你一家中秋開心愉快,小朋友應是最高興的,天天活得幸福美滿.

    回覆刪除
    回覆
    1. 小女人, 我也祝你中秋節快樂, 人月兩團圓!:)

      刪除
  5. 回覆
    1. 祝大家有個快樂的中秋節!:) 昨晚從我家的外看出去, 找尋不到月光的蹤影, 希望今晚追月夜可以補回……

      刪除
  6. 很好啊!我也做了,過來看看吧!
    http://lclivebeautifully.blogspot.hk

    回覆刪除
  7. 謝謝你! 需要改善月餅面部裂紋的問題, 看過你的作品很漂亮, 有什麼竅門呢?:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 都是小心睇火,其實也有少少裂,不過可以接受。

      刪除