2013年9月25日 星期三

龍利葉南北杏雪梨湯
















近日天氣乾燥, 加上吃多了節日食品
喉部有少許不適, 要勤些煲點潤肺解燥湯水


4人份量: 

乾龍利葉2兩
雪梨5個 
南北杏一少撮
蜜棗4粒

滾水下所有材料, 煲兩小時便可飲用


15 則留言:

  1. 龍利葉沒有用過呢。去藥舖買?

    回覆刪除
    回覆
    1. 對! 份量多少人飲問問藥舖便可, 我們一家4口, 買了2兩還以為多呢! 乾貨味道較淡!

      刪除
  2. 我通常用龍利葉+石黃皮+天生雪蓮煲湯。下次試吓咁樣煲先,謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你喜歡! 天氣開始轉, 要飲多啲湯水滋潤下! ^^~

      刪除
  3. 喱個湯好清甜喎~ 咁多雪梨! 真係夠 "潤肺解燥" 既湯水!

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽媽會加枇杷葉同桔餅一起煲, 功效止咳化啖!

      刪除
    2. 全對,我又係咁但我覺得每人身體都不一樣,要試下先知

      刪除
  4. 叻媽媽,呢個湯十分正我差不多天天都要煲湯因為個天氣變化好大..

    回覆刪除
  5. 我 見到妳喱非常好做法 "生活點滴 at Yahoo Blog", 清楚利落!! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 懶人做法! 嘻嘻…你可在dashboard>網頁>把要顯示的網址加入空格內便可!

      刪除
    2. 咁妳咪分咗兩個 Blog 去整囉?

      刪除
    3. 不整啦! 由它放在這裡吧! 又可以時不時回憶下……

      刪除