2013年9月8日 星期日

涼拌海茸豆腐




這涼拌在夏天吃感覺很不錯!
喜歡閒時逛逛健康食店
會發現很多新奇食物
海茸? 孤陋寡聞的我從未聽過!
[屬藻類值物, 生長於海底礁石
含維生素, 胺基酸, 碘化物.......多種微量元素]
應是素食者的最佳選擇

    















































豆腐, 浸發後的海茸分別用滾水燙兩分鐘
再過冷凍滾水至涼透
瀝乾水份, 豆腐切幼條
拌以爆香薑絲, 蔥段, 醬汁進食便可
























































































































































































20 則留言:

  1. 我未見過~~ 質感似海帶嗎? 好想試吓~ 唔知喱度有無???!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也是第一次見, 便買回家試下, 質感不像海帶, 少許似海參, 不知道你那邊有沒有, 要尋找一下 ~^^~

      刪除
    2. 我係廣州學咗整 "魚皮", 喱度都無魚皮!!!

      刪除
    3. 你是說"炸魚皮"嗎? 這個好味脆口, 在香港通常潮州粉麵店便有售, 他們炸好一大盆放在店內, 或自家火煱時放在湯灼一下才進食, 很好味! 如你想在家做, 我想要買一條魚回家....把肉刮掉才可做啊....很多功夫的! ^^

      刪除
    4. 係 "生" OR "急凍魚皮" 可做涼拌, 好爽脆架!

      我搬家去咗隨意窩(about 2 days), 未收到隨意窩正式通知, 請問你之前大約幾多日; 才收到通知架? 真係比個 Blog 攪到~ 暈低 @@ 囉!

      刪除
    5. 急凍的反而未見過……不過以前旺角有一粥麵店, 有一款小吃(爽脆魚皮)售賣, 現在那店舖不知是否還在……
      由9月4日按下輕鬆搬家到隨意窩, 其實還未收正式通知, 天天也登入日誌查看, 這兩天登入後, 看到文章,相片, 留言也在……
      你有到雅虎的搬遷網站查看搬家到隨意窩的進度嗎?

      刪除
    6. Songbird: "爽脆魚皮" 應係我所講 "涼拌魚皮", 再配上 "海茸" 應該好好食!

      已check過~無任何通知!! 咁計算要一星期後. 我擔心做錯步驟, 而家分兩方向去做~~ 繼續 copy & paste 去Google!! (我由9月8日按下"輕鬆搬家" 到隨意窩!)
      **仲有... 我係沒收到妳在 Google 回應通知在 E-mail 度, 每次我留言比妳後, 再入去check架! Thanks!

      刪除
    7. 我剛到豆丁老師網才看到關於留言通知, 下次記得了! ^^

      刪除
    8. I like your's new 最近留言!!

      刪除
    9. 可否指点吓~ 係 "設定" 內那裏加, 咁唔會漏咗留言! Thanks!

      刪除
    10. 不要說指點啊! 我在學習中, 也是周圍看人家的教學...此功能覺得此功能很好便加了....Daisy, 你可以到http://koosan.blogspot.hk/2013/09/recent-comments-setting.html好清楚的, 圖文並茂..

      刪除
    11. Songbird多謝你呀,我到現在仍糊里糊塗,真係無收,只好暫時放下唔搞佢.由他啦,要不是人都顛啦,幸好不停有你的支持鼓勵,多謝你

      刪除
    12. 小女人, 不要給太大壓力自己了! 你個網誌整得唔錯呀!^^

      刪除
  2. 孤陋寡聞既仲有我,我都未見過添,但我估會好有益的.但味道可以嗎?配上豆腐清淡有營,我鐘意

    回覆刪除
    回覆
    1. 世界之大, 自覺太渺小! 始終是海藻類, 帶有少許腥味, 伴薑蔥同吃不錯啊! 多謝妳喜歡!~^^~

      刪除
    2. Songbird我們要學習的地方還多呀,慢慢來,單講呢個網有排我摸,年紀大係要慢手慢腳沒你們年輕人咁快手.

      刪除
    3. 小女人, 對比起亞虎, 這新部落真複雜得多, 你就看看我這篇....圖片和文字也走位了, 我調校了很久也是這樣子, 真要命....大家也是撞撞摸摸才懂...大家一齊加油啊!^^

      刪除
    4. Songbird我認同,無法只好慢慢習慣和熟練一些就會好些,我的朋友不停問我,點解你無主頁加唔到你喎,又月人問我點解唔加入追踪,要搵你好難呀,其實我自己都弄不清我可以點答你們呢?要是我懂就一早做了,但我估係搵到現在我都未找得到,哈哈哈.

      刪除
  3. Hi Songbird. It is good to see you again!!

    回覆刪除
  4. Hi Mia, welome to my new home! Nice to see you again, keep in touch! ^^

    回覆刪除